понеділок, 4 квітня 2011 р.

Мій залізний кінь!

Ура! Нарешті я купив авто! Ця визначна подія сталася вже більше ніж тиждень тому. Ну про все по порядку.

Шукав я авто вже давно, мабуть десь місяць. Спочатку довго думав яке саме я хочу. Точно знав, що куплю користоване авто, оскільки в мене в планах його через деякий час продати, а от ціни на нові авто падають значно швидше ніж на користовані. Перебирав різні варіанти, але чомусь мені дуже хотілося мати кабріолет – це ж все таки Каліфорнія! :) В Україні кабріолет купувати немає сенсу, а тут 9 місяців на рік тепло і можна їздити без даху.
Звісно, перед купівлею треба було спробувати хоч раз проїхатися на кабріолеті. Я трохи сумнівався, бо я все таки не дуже низенький хлопець і тому переживав, щоб мені голову не здувало. В цілях експерименту взяв на прокат Мустанг кабріолет на вихідні. Якщо до цього я ще сумнівався, то після вихідних проведених за кермом авто без даху я вже був стовідсотково впевненим, що це саме те чого я хочу! Це справді треба спробувати! Коли їдеш на кабріолеті, це відчуття навіть важко передати – ти бачиш все навколо, всю панораму! Не відчуваєш себе як в акваріумі, а наче летиш над дорогою. А якщо навколо ще й чудові краєвиди, то не маючи нічого над головою ти можеш сповна ними насолодитися. Так що воно того варте!

Повертаюся до теми покупки. Я вирішив також, що буду купувати авто у приватника, а не у дилера. Не треба багато розумітися в тому як працює автомобільний бізнес в США, щоб здогадатися, що дилер повинен спершу купити машину у приватника, а потім продати її вам, при тому ще й заробивши кілька доларів. Крім того, це його робота продавати авто, тому можна не сумніватися, що за нього ви заплатите більше ніж воно варте. Отже я вирішив шукати авто по оголошеннях. Тепер я щодня, що кілька годин, перевіряв Craigslist (дошку оголошень в інтернеті) в пошуках авто яке мені подобалося.
Я вирішив вбити двох зайців водночас і крім кабріолету купити ще й авто–мрію кожного хлопчика з пострадянського простору – Бумєр :) Отже останній тиждень-два перед покупкою я вже шукав виключно БМВ.

Залишилося вибрати колір :) Спочатку я хотів світлий – срібний або сталево-сірий. Потім коли побачив чорні, то вже захотів чорне авто. В кінці кінців, я зрозумів, що мені все рівно який колір (ну крім білого, червоного і золотого) :) Як на зло, дуже скоро з’явилося гарне авто, але золотого кольору :)

В один момент помітив, що водночас в приватника і в дилера з’явилися авто саме такої конфігурації яку я хотів. Подзвонив на наступний день – обидва авто продали. Те авто що у приватника продалося ще й дорожче ніж він просив спочатку. Тоді я зрозумів, що покупців на ту модель авто яку я шукаю більше ніж продавців, тому потрібно рухатися швидше.

Через кілька днів хтось виклав оголошення про продаж саме такого авто на яке я полював. В оголошенні не було жодного фото, але я вирішив діяти швидко, бо якщо машина хороша, то в момент коли з’являться фото, разом з ними з’явиться купа бажаючих це авто придбати. В той же день подзвонив власнику і порозпитував все що мене цікавило про авто, а також ідентифікаційний номер. Є спеціальні сервіси, які дозволяють за кілька доларів по ідентифікаційному номеру взнати всю історію автомобіля і перевірити, чи не було ніяких аварій, чи ще чогось. Також там може міститися інформація про пробіг і сервісне обслуговування, що теж допомагає прийняти рішення перед покупкою. Одним з таких сервісів під назвою Carfax я і скористався. Перевірив, аварій немає. До речі, цей сервіс гарантує повноту наданої інформації щодо серйозних аварій і стихійних лих, в які потрапляло авто. Якщо, раптом, виявиться, що автомобіль був затоплений чи горів, чи потрапляв у серйозну аварію, а Carfax про це не сказав, то вони зобов’язуються повернути вам вартість авто.
Звісно, Carfax-у недостатньо, щоб перевірити стан автомобіля. Щоб бути до кінця впевненим в тому, що ти купуєш, потрібно перед покупкою відвезти авто до механіка на огляд. Якщо виявиться, що машина потребує ремонту, то можна спустити ціну на розмір вартості ремонту. Та й взагалі, багато поломок важко помітити за кілька хвилин протягом яких ти сам оглядаєш машину, для цього потрібен спеціаліст. Хоча, навіть спеціаліст може чогось не побачити, але тоді вже можна іти з претензіями до нього.

Отже, після успішної перевірки історії авто, я був готовий рухатися далі і призначати зустріч продавцю. На той момент він мені навіть надіслав одне фото зроблене мобільним телефоном :) Домовилися про зустріч на наступний день. Він погодився приїхати до мене, бо живе він у сусідньому місті. Я намагався провести цю справу якнайшвидше, бо на наступних вихідних мені вже потрібна була машина, і якби я не купив, мені довелося б знову рентувати.

Наступного ранку ми зустрілися. Я підготувався, почитав в інтернеті і попитав у брата на що треба звернути увагу. Оглянув авто досить професійно :) Відкручував усі кришки під капотом і передивився всі місця на наявність пошкоджень або іржі :) Машина справді була в хорошому стані. Я переконався в цьому після того як сів за кермо і проїхався по кварталу. Перед цим я переживав, що не буду знати чого чекати від 10-річного авто. Я ж до цього водив лише нові авто. Ну в даному випадку я не був розчарований – їхала машина як нова!
Отже, закінчив я огляд, домовився про попередню ціну (скинув кілька сотень від оригінальної ціни) і домовився про огляд у механіка. На наступний день ми уже зустрілися у механіка. Механік оглядав машину 2 години. Знайшов кілька речей, які потрібно полагодити, так що мені вдалося скинути ціну ще на кілька сотень :) Після цього ми з продавцем вдарили по руках і поїхали в AAA (Американська Асоціація Автомобілістів) оформляти документи. ААА – це організація, яка вирішує за тебе багато адміністративних питань пов’язаних з машиною. Ти туди приходиш і вони все за тебе оформляють, продають тобі страховку і таке інше. Так що звідти я вже виїхав на офіційно своєму авто :) Відвіз вже тепер попереднього власника машини додому, а сам подався на роботу. Ось так і завершилася моя епопея покупки авто.

Ну і найголовніше, ось вона, моя красуня, BMW 330cic 2001-го року. 3-літровий двигун, 225 кінських сил, коробка передач – стептронік. Правда, вона ще трохи брудна на цих фото, але все одно виглядає красиво:





Опис усього що мені в ній подобається заслуговує окремого посту, надіюся руки дійдуть викласти весь список :) Зараз скажу лише, що німці молодці – напхали в це авто стільки усього і все зробили так красиво, що бути його власником – одне задоволення! Та ще й перший власник постарався, бо вклав багато грошей в зовнішній вигляд машини – диски, передній та задній бампери, бокові спідниці – все замінено на комплектуючі від AC Schnitzer. Все це додає машині неповторного вигляду.
В моєму особистому рейтингу це 10-літнє авто по якості стоїть далеко попереду від Мустанга 2010 року, на якому мені довелося поїздити. І у мого БМВ на 15 конячок більше :)

15 коментарів:

  1. Вітаю!
    Купа запитань і вражень:
    А чому не ті кольори (біле, червоне, золоте)?
    Коли їдеш на швидкості, то які звуки у машині без даху в порівнянні з машиною з дахом?
    "вони все за тебе оформляють, продають тобі страховку" гарно сказанув :)
    Гарна фотосесія на фоні океану!
    Диски гарні, передній бампер також, навіть "підводку очей" зробив, а от задній бампер не знаю, бо не має фотки :).
    Ти там на фотці показуєш диски чи те що бампер знизу поцарапаний?

    ВідповістиВидалити
  2. А ще
    дах як піднімається? вручну, автоматом, можна на ходу піднімати і т.д.?

    ВідповістиВидалити
  3. Вітаю! :)
    "оскільки в мене в планах його через деякий час продати". У тебе в планах через деякий час повернутися на Україну?;)

    ВідповістиВидалити
  4. аххх! клас!
    я згадала. колись мала заставку цією на телефоні :D то було ен років тому

    ВідповістиВидалити
  5. ех.. БЕХА! :) мммм...

    не знаю чи це дуже безпардонно питати, але якщо можна, то питання: скільки таке авто 10-річне чудо в США коштує?

    ВідповістиВидалити
  6. @brus07,
    Щодо кольорів, то просто ці не подобаються, думаю не варто шукати об'єктивного пояснення :)
    Коли їду на швидкості, то голосно грає музика, тому мені нічого не чути :) Ну звісно, що якби не було музики, то я би чув усі машини навколо включно зі своєю.
    Ну нашо було палити контору щодо бампера... Може ше не всі помітили, що поцарапаний... То попередній власник, очевидно, невдало запаркувався. Правда я скоро планую повезти її на косметичні процедури, де гарно все відчистять, помиють і напуцують, то може там за одно і з бампером щось зроблять, щоб не було так помітно.

    Дах опускається і піднімається натисканням однієї кнопки. Треба буде зняти відео :) На ходу робити цього ще не пробував :)

    ВідповістиВидалити
  7. @Діма,
    Само собою!

    @Аня,
    Можеш сміливо знову ставити одне з моїх фото ;))

    @Андрій,
    Питати можна тут, але відповідь тобі буде приватно :)

    ВідповістиВидалити
  8. Ну там обережно на ходу, хоча мав би бути захист від дурака.
    Коли був у Германії в BMWWelt, то там презентували якраз Z4 кабріо, і хвалились, що на цій можна опускати дах навіть на ходу, до швидкості 30км/год.

    Випадково десь прочитав, бо так і не помітив - реально спереді номерів немає. Це ж супер :).

    ВідповістиВидалити
  9. Чесно кажучи, опускати дах під час їзди не має величезного практичного змісту. Все одно, повільніше ніж 25-30 миль/год майже ніколи не їдеш, а при такій швидкості, я думаю досить важко зробити відкривання/закривання безпечним. Та й у мене дах більшим буде ніж у роадстера Z4.

    ВідповістиВидалити
  10. ти неможеш сюди закинути то вiдео про те як опускається і пiднiмається твiй дах? тобто як тiльки опускається бо там немає як воно пiднiмається.

    ВідповістиВидалити
  11. В тебе якраз є відео про те як піднімається, але я недавно вже зняв і як опускається. На ютюб вже залив, залишилося тільки до блогу пришити :) Часу не було просто.

    ВідповістиВидалити
  12. ще закинь "професійну" фотку... дуже класно вийшла! з цих найкраща на мій погляд №4

    ВідповістиВидалити
  13. Посилання на всі фотки в новому пості. І відео!
    Результат чистки авто просто вражаючий! Різницю важко не помітити.

    ВідповістиВидалити