Рождённый ползать — летать не может (Максим Горький)
Може!
Сьогодні я літав! І не уві сні! А насправді, на маленькому синьому літачку кружляв над безкраїми просторами Силіконової Долини!
Допоміг мені у цьому товариш, який нещодавно отримав ліцензію пілота. А ось він до речі:
Це в офісі авіа-школи. Тут є цікава традиція: кожен хто отримує ліцензію в цій школі, розмальовує і підписує футболку, та вішає її на стіну на згадку. На фото видно кілька футболок. Там десь є і Антонова.
А ось залізний… орел, на якому ми за кілька хвилин повинні здійнятися в повітря:
Як мені сказав Антон, у цьому літаку є рівно необхідний набір деталей, щоб його можна було назвати літаком, і нічого більше. До речі, літачку всього 33 роки.
Є лише дата виготовлення. Терміну придатності немає, тому можна не переживати :)
Посміхається :)
Двері майже як у Ламборджині, тільки відкриваються вниз :)
На щастя, не мені управляти цим агрегатом...
Моє місце позаду:
Тож, заправилися…
перевірили масло…
зробили фото на останок… тобто, на згадку…
... і можна летіти! До речі, знаєте, що у мене в руках? Річ необхідна кожному пасажиру – пластиковий пакетик! А то раптом мене переповнить адреналін :)
Всі, мабуть, бачили, що в аеропортах є спеціальні машини, які тягнуть літак до взлітної смуги. З малим літачком все набагато простіше :)
От тепер вже все готово, можна летіти!
Піднімаємося в повітря!
І от ми вже паруємо над Долиною і насолоджуємося краєвидами! А краєвиди тут такі, що словами не передати! Спробую передати фотографіями :) Враження надзвичайні!
Робимо поворот під кутом 45 градусів, а виглядає майже як всі 80!
Ось на нашому шляху ще один невеликий аеропорт. Тут їх досить багато, можна сісти в будь якому! Цей аеропорт, наприклад, навіть не має диспетчера. Пілоти самі контролюють ситуацію і між собою домовляються хто коли сідає чи взлітає.
А це Lawrence Livermore National Laboratory. Тут розробляють атомні бомби, тому літати дуже низько над нею не можна.
Більше фотографій з краєвидами я розмістив на фейсбуку.
Літали ми десь півтори години. Але не думайте, що я от так увесь цей час сидів і дивився по сторонах.
У мене ж теж є ручка!
Правда в сумі я керував літаком десь хвилини чотири :) Але встиг трохи поповертати туди сюди, відчути управління. Цікаво!
Потім Антон показав ще кілька піруетів і ми вже зібралися повертатися назад. Можна було б літати ще довго, бо цей літак на одному баку може знаходитися в повітрі більше 5 годин, але ми вже практично все побачили в найближчому околі аеропорта, а в інших потенційно цікавих місцях була не дуже хороша погода. Але все одно, добре, що вибралися літати в суботу, бо в неділю до нас прилітає Обама і всі польоти на приватних літаках заборонили.
Отже ідемо на посадку! Попереду вже видніється смуга.
І ми сідаємо...
Перше, що мене запитав Антон після посадки – чи я не хочу вчитися на пілота теж? :) Мабуть, зараз ні – це займає багато часу і коштів.
Чесно кажучи, мені після польоту чомусь захотілося стрибнути з парашутом :) Так що чекайте наступних дописів :)
Круто!
ВідповістиВидалитиСкільки коштує оренда літака і скільки виходить на паливо?
То по-суті виходи можна орендувати літачок, полетіти в ЛА (наприклад) піти в ресторан і повернутись назад? Тобто в небі все так само просто як і на землі з автомобілями?
Класно там про завод атомних бомб, як у нас: "ось тут це дуже секретний завод яких виготовляє те, те і те" :)
Так легко сів, що виглядає ніби легше тим керувати ніж машиною :).
ВідповістиВидалитиОренда літака - $90 за годину. Бензин включається в ціну оренди.
ВідповістиВидалитиВ принципі є такий термін "100-доларовий гамбургер" - це коли береш на прокат літак і летиш кудись де хороші гамбургери, їж і летиш назад :)
В небі все досить просто. Є зони де треба просити дозволу літати - це біля великих аеропортів. В інших місцях можна робити що хочеш, звісно, дотримуючись правил по мінімальній висоті. Також для посадки в великому аеропорті треба просити дозволу завчасно, в той час як в малих аеропортах, можна практично прилетіти і сісти в будь який час.